Ilmainen sähkön kilpailutus netissä - Sähköt.net

Yleinen

Jos taas aktivoituisi, oikeesti…

16.02.2017, klasunnurkka

Pitkästä aikaa blogitekstiä. On aika päivittää oikea vuosi. Keskiviikkona 15 päivä helmikuuta olin toteuttamassa iltakirkkoa, jossa aiheena oli taakse jääneen sunnuntain aihe ansaitsematon armo. Evankeliumi kohta oli Matteuksen evankeliumista luvusta 19. Siinä Raamatun kohdassa Pietari ja muut opetuslapset keskustelevat Jeesuksen kanssa ja Pietari ehättää kysymään ikään kuin sitä, että mitä he saavat siitä että he seuraavat Jeesusta. Toisaalta tuo kysymys voisi kuulua mitä tästä on hyötyä, että uskomme tai mitä tämä kannattaa?

Oliko Pietarin hätä? Millainen tilanne tuo olisi tänä päivänä? Varmasti monet meistä saattavat kysyä Jumalalta rukouksessa, että minä uskon sinuun ja elän sanasi mukaan. Olen ollut kuuliainen sinulle Jumala. Kuitenkin rukoukseni lähimmäiseni puolesta siitä, että hän tulisi lähelle Jeesusta, on kuin kaikuisi jonnekin kauas. Kuuletko rukoukseni, saanko palkkani, koska olen lähellä sinua Herrani?

Ehkä jotain tuollaisia kaikuja saattaisi tänä päivänä Pietarin pyyntö tai kysymys olla. Kuitenkin Jumala vaatii meiltä kuuliaisuutta ja hänen seuraamistaan. Hänen sanansa noudattamista ja sitä, että me julistamme hänen sanaansa ja anteeksiantoa johon kuuluu myös parannuksen teko. Tästä tulossa toinen blogikirjoitus myöhemmin.

Jeesuksen joukkue tule olemaan ja on voittajan joukkue. Voittajan paita on hyvä pukea päälle. Voimme ajatella, että meillä ei tule olemaan tappiota, kun kuulumme Jeesukselle ja uskomme hänen sovitustyöhönsä.

Siunauksin,
Klasu


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *